SERVEIS D’INTÈRPRETS DE LLENGUA DE SIGNES CATALANA

L’objectiu d’aquest servei és facilitar la comunicació a la societat entre persones sordes signants i persones oients, com a eina d’accessibilitat que facilita la igualtat d’oportunitats i l’autonomia personal a la vida diària de les persones sordes a la nostra societat.

 

El Servei d’Intèrprets de Llengua de Signes Catalana (LSC) està dirigit a qualsevol persona sorda o sordcega que el sol·liciti a la ciutat de Barcelona per a realitzar qualsevol gestió relacionada amb la vida quotidiana, en els següents àmbits o entorns:

 

  • Àmbit sanitari

  • Entrevistes laborals

  • Àmbit escolar

  • Gestions jurídiques o bancàries

  • Àmbit jurídic

  • Serveis Socials

  • Gestions en administracions públiques

  • Comissaries de policia

  • Trucades telefòniques, etc.

 

Per tal de realitzar la petició dels serveis caldrà facilitar les dades de la persona o entitat sol·licitant i el lloc, data, hora i motiu de la sol·licitud.

 

Per sol·licitar el servei, és imprescindible fer-ho amb antelació. Per gestionar la reserva de l’intèrpret, es pot sol·licitar per:

Correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

WhatsApp pels matins al número: 639 52 53 12

Telèfon: 93 237 35 35

 

Els horaris de contacte presencial a l’associació són:

- Dimarts, dimecres i dijous de 17:00h a 21:00h.

 

 

SERVEIS DE MEDIACIÓ COMUNICATIVA

La mediació comunicativa és un servei amb un professional competent en llengua de signes i en diferents estratègies de comunicació que ofereix suport a les persones sordes, sordcegues i amb dificultats de comunicació, llenguatge i parla a l’entorn de la seva vida diària i en les seves interaccions, facilitant la participació i comprensió en diverses situacions i realitzant accions de difusió i sensibilització social.

 

Els destinataris del servei són totes aquelles persones sordes i sòcies de l’associació o entitats de la ciutat de Barcelona i província que sol·licitin acompanyament en els següents casos:

 

  • Visites mèdiques i hospitalàries

  • Gestions a les administracions públiques

  • Gestions jurídiques, amb notaris i advocats

  • Entrevistes laborals

  • Entrevistes escolars

  • Reunions específiques amb professionals

  • Agrupació residencial

 

Així com altres situacions similars en les quals es requereixi intervenció per afavorir la comunicació entre les persones sordes signants i les persones oients, i per donar suport en situacions de risc d’exclusió social.

 

Per realitzar la petició dels serveis caldrà facilitar les dades de la persona o entitat sol·licitant i el lloc, data, hora i motiu de la sol·licitud.

 

Per sol·licitar el servei, és imprescindible fer-ho amb antelació. Per gestionar la reserva del mediador, es pot sol·licitar per:

Correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Telèfon: 93 237 35 35

 

Els horaris de contacte presencial o telefònic a l’associació són:

- Dimarts de 17:00h a 21:00h.

- Dijous de 10:00h a 14:00h i de 17:00h a 21:00h.

 

 

 

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account